3.19.2008

And still, I wake up by your side, happier than ever.

Oavsett vad som händer så kommer det ju en morgondag. Det har man fått acceptera hela livet no matter what. Ja, visst finns det en lösning på den saken också om man verkligen inte vill vara med. Men jag är inte riktigt där faktiskt. Ni som oroat er över vad som händer, don´t worry be happy I tell you! Jag var arg, förtvivlad och förbannat ledsen. Jag är lugnare nu. Inget har förändrats och situationen är ännu densamma men jag är lugnare. Jag kommer inte sätta igång med några dumheter och jag kommer inte stänga in mig i min grotta. Livet drabbar mig ibland, precis som det drabbar alla andra. Shit happens och det är bara att gilla läget.
Så va fan, nu kör vi!

Jag älskar er mina vänner, ni är allt jag behöver. Så länge jag har er vet jag att jag är okej.

Inga kommentarer: