3.10.2008

Boys will be boys... ständigt jagade av sin hybris!

Ok, nu är det såhär, jag har muntligen behandlat det här ämnet med ett flertal av mina vänner. Jag tycker fortfarande det är lika intressant. Det gäller killar och deras ständiga hybris.
Vad handlar det om? Föddes de alla med en särskild hyrbisgen likt en förbannelse som aldrig lämnar deras kroppar?
Man träffar en kille och känner att man är på samma nivå. Jag vill ha omkull honom, han vill ha omkull mig... so far so good! Man går hem tillsammans och leker av sig. Allt är på topp, så även sexet. Men sen då... sen tänker iaf ofta jag att det vore ju inte helt fel att ses en gång till för att få utlopp för sina djuriska lustar. Jag menar, sex kommer jag ju behöva fler gånger så varför inte passa på att återanvända en penis som man vet funkar.
Man tror att man även är på samma nivå när det gäller detta då det var på hans initiativ ni bytte nummer. Men nej, se här skiter det sig nämligen. För skickar du ett sms som inte börjar eller slutar med "knulla" får de genast hybris och är fullständigt övertygade om att du vill både gifta dig och skaffa äckliga kids inom en snar framtid. Men geez!! Vad är det som får alla killar att tro att de är precis allt jag vill ha? Jag föddes utan penis men lik förbannat behöver jag en bra mycket oftare än jag får en! Kan ni inte bara ställa upp och dela med er av den där köttklubban vi alla fina flickor egentligen vill åt. Inse att ni inte är mer än så. Och skulle ni mot all förmodan vara det så lovar jag att bokstavligen säga det rakt ut! Comprende?

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahah! klockrent! gillar särskilt meningen om köttklubban ;)