3.01.2008

Ny lagstiftning...

Såhär är det... jag vet att människor har olika smak och att det är ju bra för täääääänk vad trist världen skulle vara om alla såg likadana ut och jadajadajadaaaa. MEN det MÅSTE finnas GRÄNSER!
Det är INTE OK när vuxna kvinnor (och ännu mindre män) sätter upp sitt hår i två tofsar, en på vardera sida öronen.
Jag tänker styra den här världen en dag, och när den dagen kommer finns det absolut inga förmildrande omständigheter; alla, och då menar jag ALLA, tjejer som passerat 10-årsåldern åker rakt in i gaskammaren om jag får syn på dem med två tofsar. Det spelar liksom ingen roll om man spenderat hela dagen i skidbacken eller om man spelar Pippi Långstrump på dramaten. Jag lovar, två tofsar och du är körd. Poff säger det... poff!

XX

1 kommentar:

Anonym sa...

två tofsar är inte ens en smickrande utstyrsel! de som frivilligt har en sådan frisyr måste antingen ha nedsatt tankeförmåga eller så är de manshatande bitterfittor som inte vill att män ska tycka att dom är snygga