3.13.2008

Förfuckinghäxad!

Nu jäklar har det tagit hus i helvete... vad har det tagit åt mig? Han är inte ens min typ, tror jag, eller!?? Han har hur som helst förhäxat mig. Jag vill bara ha mer och mer och mer av hans gudomliga kropp. Den här förbannade kroppen går inte att beskriva i ord! Jag känner hur mina kinder rodnar bara av att tänka på den. Ja jäklar, det är illa!
Vad ska jag göra. Jag sitter och inbillar mig att jag inte kan sova om jag inte ligger tätt intill alla hans fantastiska muskler. Det här är fånigt! Håll med om det... Visst är det fånigt!?
Jag tror jag skulle behöva göra en sorts gipsavgjutning kanske... och nu pratar vi inte köttklubba, nu pratar vi torso! Jag trodde aldrig jag skulle säga det men jag skulle nästan nöja mig med överkroppen... Såååå fantastisk är den.

Slå mig med något hårt.

1 kommentar:

Anonym sa...

smack smack smack! så tre örfilar! wake up! glöm inte hur de är innerst inne, var på din vakt puss!