3.21.2008

Jag har blivit en ärkefjant!!

Hur skulle du må om dessa två stampade omrking och tryckte in din bröstkorg var femte minut?


Det går för fort och för jävla långt! Nu har den bastarden lagt en spell över mig som förvandlat mig till den jag föraktar.

Han är på sitt håll ikväll, och jag på mitt, framför datorn... hahaha! Men okej såhär, jag tycker det är skönt med lite space och vi har ändå hängt under dagen (köpt en säng och fina gardiner till hans hem) men så fort han lämnat mig blir jag alldeles utom mig av saknad. Mina kära vänner, ni vet att detta inte är jag. Jag gör baske mig inte såhär. Fuckin hell... it´s not okay!

Jag vill ta mig ur detta djävulens grepp samtidigt som jag njuter fullt ut av att känna dessa känslor som varit långt fjärran i många år nu. Det här är ju ett fullständigt meningslöst inlägg I know, men jag behöver skriva av mig.

Fan alla dessa elefanter på mitt bröst. De måste väck. Jag är fortfarande livrädd och panikslagen över den här situationen. Jag får ingen luft. Snälla någon se mig och rädda mig NU!



2 kommentarer:

danidanger sa...

Bejb!

Du kanske borde åka med mig till Sthlm!?

Ta en svängom i storstan och se ngt annat än fyra väggar och en mage i Svartbäcken?

Hur låter det?

meetthedeepme sa...

Darling, det hade varit skoj men jag såg det för sent och hade nog inte orkat då jag jobbar imorgon. Vill jobba min sista dag på Mio pigg och fräsch. Denna dag avslutade jag med att plocka en order på 15 000 strax innan stängning. (På ditt kort givetvis... ;)) De tackade av mig med en stor bukett tulpaner och prinsesstårta idag. :) Du får säkert en fabulös kväll dear. Hörs imorgon..