3.17.2008

Men annars är det fint...

Det var det, yes, jag är arg som fan, men i övrigt är det fint sörru!
Jag har börjat på mitt nya jobb, och fy tusan där trivs jag som fisken i vattnet. Grabbar är de bästa arbetskamrater man kan ha. Jag kan skämta på hög nivå, inget tjafs eller baktalande. Jag kör fina bilar. Jag gillar´t helt enkelt.

I övrigt då? Jo, jag har en vän som betyder mycket för mig. Vi liksom sitter ihop på ett sätt. Och han förstår mig så mycket bättre än de flesta. Han betyder så mycket mer för mig än vad han förstår. Och du, jag vet att du kommer läsa detta. Läs det minst tre ggr så du fattar. I freakin love, maybe even adore you, man! Den här mannen, som är mannen i mitt liv, har nu träffat mannen i sitt liv. Eller ja, i alla fall Mr Right for right now. Framtiden får utvisa hur rätt jag hade. Men det var länge sedan jag såg min vän i den sinnesstämning han är nu. Och det gör mig lycklig.

Och jag, jo jag kanske har en famn att somna i. Men det är inget jag diskuterar vidare. Det gör ju andra så bra åt mig. :)

1 kommentar:

danidanger sa...

Ha ha. Jag läste det fyra gånger, men jag fattar inte riktigt vad du menar?