3.31.2008

Upprörd.

Jag tycker om hundar. Väldigt mycket till och med. Förutsatt att de är söta, rara och sitter när jag säger att det är det de ska göra.

Jag tycker INTE om hundägare. I nio fall av tio är de idioter. Låter hundarna hoppa på okända människor, skälla mitt i natten och göra av sig både här och där.

Idag trampade jag i någon äcklig hundägares bajshög. Efter att bajset lämnat hundens bakdel måste ju faktiskt avföringen tillfalla ägaren, right!? Vi vet alla att hunden inte "spolar" efter sig själv.

Det var en redig hög i någon orangebrun nyans uppblandad med grus som satt fast under min sula. Tack ska du ha hundägaräckel. Jag var nära att vomitera.



1 kommentar:

danidanger sa...

Fy fan! Men jag gillar att du först tog dig tid till att dekorera skiten, innan du klev i den ;)